Social Icons

piątek, 2 sierpnia 2013

Stosik nr 3, czyli co zamierzam przeczytać w sierpniu.


Czy Wam też wakacje mijają tak szybko jak mnie? Jeszcze niedawno cieszyłam się ich początkiem, miałam wiele czytelniczych planów, a teraz jesteśmy już na półmetku i początek nowego roku szkolnego coraz bliżej. Mam zamiar ten czas dobrze wykorzystać, bo sierpień jest zarazem ostatnim miesiącem przed czekającymi mnie przygotowaniami do matury. Planuję poważnie wziąć się od września do pracy, więc i czasu na czytanie będzie mniej.
W sierpniu jednak zamierzam czytać do woli. Zarówno książki, których poszukiwałam już wcześniej; te które skusiły mnie swoim opisem a także lektury w ramach nadrabiania szkolnych zaległości.

A oto moje plany czytelnicze na ten miesiąc:
1) Maria Nurowska "Drzwi do piekła"
2) Dennis Lehane "Modlitwy o deszcz"
3) J.R.R. Tolkien "Hobbit, czyli tam i z powrotem"
4) F. Dostojewski "Zbrodnia i kara"
5) Bolesław Prus "Lalka"
6) Iwo Zaniewski "Czego nie słyszał Arne Hilmen"
7) Jeffery Deaver "Zegarmistrz"

A jakie są wasze plany czytelnicze na sierpień? :)

23 komentarze:

  1. Ja również planuję przeczytać w tym miesiącu "Lalkę" B.Prusa. Powodzenia i miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Lalki" zazdroszczę, bo bardzo mi się podobała. Za to "Zbrodnia i kara" to jest niemała zbrodnia wykonana na czytelniku i poddałam się niestety w połowie.

    OdpowiedzUsuń
  3. na czytanie zawsze znajdzie się czas ;)
    ze stosiku chyba niestety nic dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam do nadrobienia sporo egzemplarzy recenzenckich:) W sierpniu z pewnością zabiorę się za "Chustkę" oraz "Sekret Julii":)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Drzwi do piekła" - nie przeczytałam, ale kontynuacje tak. "Lalka" z początku wydaje się z począttku ciężką lekturą, ale mnie oczarowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam "Zbrodnię i karę" - moja ulubiona lektura z liceum. Jestem ciekawa jak Tobie się spodoba.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Dostojewski, do takich książek się wraca, miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 'Hobbita choc mam w biblioteczce to ciagle niestety nie przeczytalam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama chętnie zabrałabym się po raz drugi za "Hobbita" :) Gdybym tylko miała więcej czasu :/

    OdpowiedzUsuń
  10. "Zbrodnia i kara" to jedna z moich ulubionych lektur:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo "Zbrodnia i kara" <3 Rodion !

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja ukochana "Lalka"! :) A i "Zbrodnię i karę" bardzo lubię. Chętnie przeczytałabym także "Drzwi do piekła".

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chciałabym przeczytać Hobbita!
    Przyjemnej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również uwielbiam "Lalkę". Co do moich planów czytelniczych, nigdy takich nie robię. Czytam to, co wejdzie w rękę. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Lalka w wakacje, Bożeee :) nie cierpię tej lektury ale Zbrodnia i Kara była świetna no i Hobbita polecam
    aa i nominowałam Cię do pewne zabawy, szczegóły http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. "Lalka" oraz "Zbrodnia i kara" to moje przyszłe lektury szkolne :) Słyszałam, że obie są naprawdę dobre ^^ pozdrawiam, livresland.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  17. "Zbrodnia i kara" to prawdziwe mistrzostwo Dostojewskiego.
    Pozdrawiam serdecznie
    Ps. Zachęcam do mojego konkursu

    OdpowiedzUsuń
  18. "lalkę" bardzo dobrze wspominam, tylko nie bardzo mogłam przebrnąć przez pamiętnik Rzeckiego.

    miłego czytania

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny stosik :) miłego czytania.

    http://ksiazki-moim-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Drzwi do piekła czytałam i mi się podobało, a reszty nie znam poza "Lalką" pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję, że "Hobbit" Ci się spodobał? :)

    Zapraszam na swojego bloga: http://fantastykaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku! Dziękuję, że odwiedziłeś mojego bloga. Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i motywuje do dalszej pracy:)

 
 
Blogger Templates