Social Icons

środa, 17 lipca 2013

The Versatile Blogger

Biorąc pod uwagę fakt, że recenzja "Jeźdźca miedzianego" nadal nie jest gotowa, postanowiłam odpowiedzieć na nominacje do The Versatile Blogger. Nominacje były dwie: jedna od Kasi z bloga http://zaczytanakasia.blogspot.com i kolejna od Anny z bloga http://moonatyczka.blogspot.com. Za obie  dziękuję :)

Oto zasady:
1) Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2) Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
3) Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie.
4) Nominować 15 blogów, które na to zasługują.
5) Poinformować autorów nominowanych blogów.

Siedem faktów dotyczących mnie:
- Kiedyś nosiłam okulary.
- Kiedy jestem w bibliotece, nigdy nie mogę się zdecydować co wypożyczyć i w efekcie spędzam tam dość sporo czasu
- Nie potrafię pływać.
- Nie bywam w McDonald's i podobnych miejscach.
- Mam siostrę i dwóch braci.
- W maju czeka mnie matura.
- Lubię skoki narciarskie.

Nominuję:


8 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za nominację:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :) w wolnej chwili chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za nominację, ale już brałam udział w tej zabawie, dlatego tym razem odpuszczę sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację. Ja również jakiś czas temu brałam udział, a chyba żaden ciekawy fakt do mojego życia nie przybył, więc muszę sobie odpuścić :-)
    Tutaj znajdziesz moje odpowiedzi:
    http://zycie-miedzy-wierszami.blogspot.com/2013/01/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację:)Chętnie wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie potrafię pływać, co z niewiadomych przyczyn bardzo wszystkich dziwi. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje bardzo za nominację ;) Gdy będe miałam chwilę czasu na pewno stworze notkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację. Z pewnością zrobię taki post w najbliższym czasie :) Mnie też w maju czeka matura, a z rodzeństwem mamy podobnie, tylko, że ja mam dwie siostry i brata :)

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku! Dziękuję, że odwiedziłeś mojego bloga. Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i motywuje do dalszej pracy:)

 
 
Blogger Templates