Social Icons

czwartek, 24 stycznia 2013

The Versatile Blogger

Do kolejnej zabawy blogowej zostałam nominowana przez aż trzy osoby, a były to ness, Created Eternity oraz Aga. Bardzo dziękuję :)

Zasady:
- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu
- pokazać nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- nominować 15 blogów, które na to zasługują
- poinformować autorów nominowanych blogów  


Oto 7 faktów dotyczących mojej osoby:
1. Chciałabym nauczyć się grać na gitarze, mam nawet ten instrument w domu, ale kompletnie nie wiem jak się za to zabrać.
2. Uwielbiam piłkę nożną, a moją ulubioną drużyną jest Arsenal Londyn.
3. Nie chodzę na imprezy.
4. Lubię język niemiecki.
5. Nie przepadam za robieniem zakupów. Nudzi mnie chodzenie po sklepach, wybieranie i przymierzanie ciuchów, ale od czasu do czasu jest to konieczne.
6. Nie lubię czytać lektur szkolnych.
7. Mam arachnofobię, a poza pająkami boję się też żab.

Sama nie nominuję nikogo, bo mam wrażenie, że wszyscy brali już w tej zabawie udział. :)

11 komentarzy:

  1. Najlepiej się zapisać do jakiejś szkoły muzycznej chyba:) Albo próbować jakoś domowymi sposobami. Życzę powodzenia w nauce !

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam piłkę nożną! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam gitarę w domu, specjalnie ubłagałam rodziców żeby móc się nauczyć grać. No i jakoś leży a ja nie mam czasu ani nawet ochoty się za to brać :) U mnie z imprezami jest tak samo, jak fajnie, że są też inne osoby mojego pokroju. Zgodziłabym się również z punktem 5 o zakupach. Osobiście wolę to załatwić szybko, bo bardzo szybko się nudzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię piłkę, ale wolę oglądać jak inni grają, niż sama latać po boisku. ;D Na imprezy też praktycznie nie chodzę. Wolę "poślęczeć" nad książką. ;D Zakupów też nie trawię! Zwłaszcza z moją mamą, bo ona to pół godziny zastanawia się nad jedną rzeczą. ;P. Ja jestem przyzwyczajona do pająków, może dlatego, że często szwendam się po lasach, a do żab nic nie mam. ;)

    Ciekawych rzeczy się o Tobie dowiedzieliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nie lubię lektur :( W czasie gdy "męczę się" z jedną lekturą mogłabym przeczytać TYLEEE innych wspaniałych książek :) Zaskoczyłaś mnie z tym niemieckim :p Ja po 8 latach nauki mam dość :P Ciekawe odpowiedzi, pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także nie lubię czytać lektur, uwielbiam piłkę nożną - moje ulubione drużyny to Borussia Dortmund i Real Madryt, zakupów nienawidzę, strasznie mnie męczą, nawet bardziej niż odkurzanie domu, na imprezy także nie chodzę. (:
    Bardzo ciekawy blog. : >
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ ty jesteś popularna :) tyle zaproszeń :) nie rozumim jak można lubic niemiecki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. nienawidzę lektur szkolnych, choć i były takie, które nawet bywały znośne. również nienawidzę pająków :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O, ja również nie przepadam za robieniem zakupów, chyba że w księgarni! A niemieckiego nie cierpię niestety :c A co do gitary, to oh, chciałabym ale nigdy jakoś nie mam czasu się za to zabrać :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś chciałam nauczyć się gry na gitarze - mój tata pięknie śpiewa i gra na tym instrumencie. Jednak po pierwszej lekcji już zrezygnowałam z dalszej nauki. ;-) A ja imprezy uwielbiam, za to nie lubię niemieckiego. Jeśli chodzi o lektury, to przeczytałam prawie wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubisz język niemiecki?! To jest wręcz niesamowite! Chyba nie znam nikogo, kto wyrażałby się pochlebnie o tym języku!

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku! Dziękuję, że odwiedziłeś mojego bloga. Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i motywuje do dalszej pracy:)

 
 
Blogger Templates