Social Icons

niedziela, 13 stycznia 2013

Liebster Award

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Do zabawy zostałam nominowana przez ness, za co bardzo dziękuję :)

Oto moje odpowiedzi na pytania ness:

1. Czy masz motto życiowe?
Motta życiowego nie posiadam, ale staram się żyć tak, żeby niczego nie żałować i nie móc sobie nic zarzucić.

2. Jakie są 3 cechy opisujące cię najlepiej?
Hmm... Jestem uparta, wrażliwa i cierpliwa.

3. Co wzięłabyś ze sobą na bezludną wyspę
Myślę, że poza najpotrzebniejszymi rzeczami, wzięłabym kilka książek i kogoś z kim mogłabym miło spędzać czas, tak żeby ta wyspa była trochę mniej bezludna. :)

4. Co cenisz u ludzi najbardziej? Czego nie znosisz?
U ludzi cenię sobie prawdomówność, poczucie humoru, szczerość. Nie lubię egoizmu, nietolerancji i pozerstwa.

5. Film czy książka?
Zdecydowanie książka.

6. Ulubiona pora roku? Dlaczego?
Nie mam ulubionej pory roku. Każdą lubię za ich różnorodność.

7. Kto jest twoją ulubioną osobą w rodzinie?
Trudne pytanie, ale myślę, że nikogo nie faworyzuję.

8. Czy masz jakąś ksywkę?
Nie posiadam ksywki.

9. Ulubiony przedmiot w domu/pokoju?
Lubię moje łóżko, bo lubię spać :D A tak poza tym to odtwarzacz mp3 i słuchawki.

10. Czy masz piosenkę do której zawsze wracasz i która nigdy ci się nie znudzi?
Jest kilka takich piosenek, wymienię trzy: Coldplay "Lost", One Republic "Stop and Stare" oraz Depeche Mode "Enjoy the Silence".

11. Kto wie o twoim blogu?
Najbliższa rodzina i grono przyjaciół.

Oto moje pytania:
1. Gdybyś miała możliwość spotkać jakiegoś pisarza bądź pisarkę, kto by to był i dlaczego?
2. Poezja czy proza?
3. Góry czy morze?
4. Chętniej odwiedzasz księgarnie czy biblioteki?
5. Twój ulubiony film?
6. Wolisz oglądać czy uprawiać sporty? Jakie?
7. Która z przeczytanych przez Ciebie książek najbardziej zapadła ci w pamięć?
8. Kawa, herbata, woda czy sok?
9. Twój ulubiony bohater literacki?
10. Jaką książkę najbardziej chcesz przeczytać w tym roku?
11. Czego najbardziej się boisz?

Wiem, że wiele osób już uczestniczyło w tej zabawie, więc niełatwo jest wybrać 11 blogerów. Nominuję zatem blogi, które chętnie odwiedzam, będzie ich niestety mniej niż 11.
Taguję:

Osoby, które otagowałam oczywiście nie muszą odpowiadać na zadane przeze mnie pytania, jednak byłoby to miłe :)  



7 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi, o moim blogu wie tylko mama i narzeczony, mam opory przed odkrywaniem siebie przed znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) Dziękuję za nominację, na pewno wkrótce na nią odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi! Bardzo dziękuję za nominację :) Odpowiem na nią najszybciej jak się da ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, że odpowiedziałaś na moje zaproszenie. I wcale nie zrobiłaś tego późno :) Co do pytania o ulubiony przedmiot w pokoju również odpowiedziałabym, że łóżko. Jak ja uwielbiam spać! A twoje ulubione piosenki już sprawdzam co to za jedne. Kojarzę z nich tylko Coldplay ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym znowu zaprosić cię do zabawy:)
      http://kolorowaksiazka.blogspot.com/2013/01/versatile-blogger.html

      Usuń
  5. Szczerze nie lubię takich zabaw, ale z drugiej strony, chwilowe oderwanie się od rutyny jest dobre dla wszystkich.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz i bardzo mi się podoba :) Ciekawa szata graficzna no i oczywiście zawartość :D
    Intrygujące odpowiedzi ;) A tak w ogóle to też lubię Enjoy The Silence ;>
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://greeyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku! Dziękuję, że odwiedziłeś mojego bloga. Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i motywuje do dalszej pracy:)

 
 
Blogger Templates